بدھ, ستمبر 14, 2011

میں عمرہ کرنا چاہتا ہوں تو کیا والدین کی طرف سے عمرہ کرسکتا ہوں ؟

سوال:

میرے والد فوت پاچکے ہیں اور میری والدہ باحیات ہیں ۔ میں عمرہ کرنا چاہتا ہوں تو کیا والدین کی طرف سے عمرہ کرسکتا ہوں ؟ (حفیظ اللہ ، كويت )

جواب:

 آپ اپنے فوت شدہ والدکی طرف سے عمرہ کرسکتے ہیں ۔لیکن والدہ کی طرف سے نہیں کیونکہ وہ ابھی باحیات ہیں ۔  الا یہ کہ وہ سفرکرنے سے عاجز  ہوں تو ایسی صورت میں والدہ کی طرف سے بھی کرسکتے ہیں ۔ اور دوسرے کی طرف سے عمرہ کرنے والے کے لیے ضروری ہے کہ پہلے اُس نے اپنی طرف سے عمرہ کیا ہو۔

0 تبصرہ:

اگر ممکن ہے تو اپنا تبصرہ تحریر کریں

اہم اطلاع :- غیر متعلق,غیر اخلاقی اور ذاتیات پر مبنی تبصرہ سے پرہیز کیجئے, مصنف ایسا تبصرہ حذف کرنے کا حق رکھتا ہے نیز مصنف کا مبصر کی رائے سے متفق ہونا ضروری نہیں۔

مذكورہ مضمون آپ نے کیسا پایا ؟ اپنے گرانقدر تاثرات اورمفید مشورے ضرور چھوڑ جائیں، یہ ہمارے لئے سنگ میل کی حیثیت رکھتے ہیں ۔

اگر آپ کے کمپوٹر میں اردو کی بورڈ انسٹال نہیں ہے تو اردو میں تبصرہ کرنے کے لیے ذیل کے اردو ایڈیٹر میں تبصرہ لکھ کر اسے تبصروں کے خانے میں کاپی پیسٹ کرکے شائع کردیں۔