جمعرات, ستمبر 13, 2012

ایڈیٹر ہماراسماج اردو كے نام

برادرگرامی قدر ڈاكٹرخالد انور صاحب
ایڈیٹر ہماراسماج اردو
السلام علیکم ورحمة اللہ وبرکاتہ
اللہ کرے آپ بخیر و عافیت ہوں بحمد اللہ ہم سب بھی خیریت سے ہیں۔
راقم سطور روزنامہ”هماراسماج “ کا  روز اول سے قارى  ہے ۔خبروں كے حسن انتخاب اور اداريہ کی دلآویزی نے مجھے اس کا گرویدہ بنایا ہے ۔ منجھے ہوئے صحافيو ں کی منجھی ہوئی تحریریں ہر روز باصرہ نواز ہوتی ہیں ۔ فنی اعتبار سے بھی روزنامہ ايك  معیار كا حامل  ہے  ۔ اللہ تعالی آپ کو کامیابی عطا فرمائے اور آپ کی کاوشوں کو بارآور فرماتے ہوئے انھیں قبول کرے،البتہ اسلاميات پر بهى تحريريں ہميشہ شائع ہوتى رہنى چا ہئيں، يہ ميرى گذارش ہوگى -
آپ سے ملاقات کیے ایک عرصہ ہوگیا ، میں بارہا آپ کو یا د کرتا رہتا ہوں ، متعدد باردہلی آنے کا اتفاق ہوا لیکن میری بے حسی کہیے کہ آپ سے ملاقات کا شرف حاصل نہ کرسکا ۔ حالانکہ آپ کی محبت میرے دل میں ہے ۔ اس بار موقع ملا تو ان شاء الله شرف باريابى ہوگی.  يار زنده صحبت باقى 
والسلام

1 تبصرہ:

Unknown نے لکھا ہے کہ

پرنس عبدالله

اگر ممکن ہے تو اپنا تبصرہ تحریر کریں

اہم اطلاع :- غیر متعلق,غیر اخلاقی اور ذاتیات پر مبنی تبصرہ سے پرہیز کیجئے, مصنف ایسا تبصرہ حذف کرنے کا حق رکھتا ہے نیز مصنف کا مبصر کی رائے سے متفق ہونا ضروری نہیں۔

مذكورہ مضمون آپ نے کیسا پایا ؟ اپنے گرانقدر تاثرات اورمفید مشورے ضرور چھوڑ جائیں، یہ ہمارے لئے سنگ میل کی حیثیت رکھتے ہیں ۔

اگر آپ کے کمپوٹر میں اردو کی بورڈ انسٹال نہیں ہے تو اردو میں تبصرہ کرنے کے لیے ذیل کے اردو ایڈیٹر میں تبصرہ لکھ کر اسے تبصروں کے خانے میں کاپی پیسٹ کرکے شائع کردیں۔